Telefonia
Kontakt w sprawie telefonii stacjonarnej i komórkowej - 12 662 42 92
Telefonia komórkowa – umowa obowiązująca w terminie 01.06.2022 - 30.09.2025, nr K/634/2022/DRO:
- abonament telefon komórkowy - 6,15 zł brutto. W ramach abonamentu nielimitowane rozmowy, SMSy i MMSy oraz 10 GB internetu krajowego i 2,34 GB w UE
- abonament karta telemetryczna/internet mobilny 10 GB - 4,31 zł brutto
- abonament karta internet mobilny 50 GB - 14,76 zł brutto
Telefonia stacjonarna - umowa obowiązująca w terminie 23.05.2025 - 22.05.2026, nr DZiK-DZP.2921.8.2025/1. Miesięczny koszt brutto jednego abonamentu wewnętrznego numeru stacjonarnego - 32,50 zł, linia zewnętrzna tzw. miejska - 31,98 zł.
Przydzielenie nowego numeru telefonu stacjonarnego wymaga uzyskania zgody Dyrektora ds. Technicznych (mailowo). Po rozpatrzeniu sprawa przekazywana jest do Działu Rozliczeń Obiektów celem przeprowadzenia dalszych formalności administracyjnych oraz do Działu Gospodarczego (teletechnik) do realizacji.
Instrukcje ustawienia przekierowań
USTAWIENIE PRZEKIEROWANIA NATYCHMIASTOWEGO
- Wcisnąć zieloną słuchawkę lub podnieść słuchawkę z aparatu
- Wybrać *
- Wybrać 74
- Wybrać numer na który chcemy przekierować połączenie (jeśli jest to numer spoza UR to poprzedzony zerem)
- Jeśli komunikat w telefonie o to poprosi - wybrać #
- Odczekać do momentu wysłuchania komunikatu w telefonie mówiącego że usługa jest aktywna
- Wcisnąć czerwoną słuchawkę lub odłożyć słuchawkę na aparat
ODWOŁANIE PRZEKIEROWANIA NATYCHMIASTOWEGO
- Wcisnąć zieloną słuchawkę lub podnieść słuchawkę z aparatu
- Wybrać *
- Wybrać 704
- Wcisnąć czerwoną słuchawkę lub odłożyć słuchawkę na aparat
PRZEKIEROWANIE POŁĄCZEŃ NIEODEBRANYCH – usługa dokonuje przekierowania wszystkich wywołań przychodzących gdy wybrany numer nie odpowiada (należy podać numer na jaki chcemy przekierować połączenia gdy nie będziemy podnosić słuchawki).
- Wcisnąć zieloną słuchawkę na aparacie telefonicznym (lub ponieść słuchawkę w przypadku nowych modeli telefonów sekretarskich)
- Wybrać *
- Wybrać 76
- Wybrać numer na który chcemy przekierować wywołania gdy nasz telefon nie będzie odbierany (może to być niepełny numer – sam wewnętrzny)
- W przypadku niektórych modeli aparatów telefonicznych system może jeszcze poprosić o wybranie #
- Odczekać aż system powiadomi nas głosowo o aktywacji usługi
- Rozłączyć się lub wcisnąć czerwoną słuchawkę na aparacie telefonicznym
ODWOŁANIE PRZEKIEROWANIA POŁĄCZEŃ NIEODEBRANYCH
- Wcisnąć zieloną słuchawkę na aparacie telefonicznym (lub ponieść słuchawkę w przypadku nowych modeli telefonów sekretarskich)
- Wybrać *
- Wybrać 706
- Odczekać aż system powiadomi nas głosowo o dezaktywacji usługi
- Rozłączyć się lub wcisnąć czerwoną słuchawkę na aparacie telefonicznym
PRZEKIEROWANIE WYWOŁAŃ GDY ZAJĘTY – usługa dokonuje przekierowania wszystkich wywołań przychodzących, jedynie w przypadku gdy wybierany numer jest zajęty (należy podać numer na który chcemy przekierować wywołania gdy nasz numer będzie zajęty). Funkcjonalność ta może być szczególnie przydatna w dziekanatach czy podczas rekrutacji.
- Wcisnąć zieloną słuchawkę na aparacie telefonicznym (lub ponieść słuchawkę w przypadku nowych modeli telefonów sekretarskich)
- Wybrać *
- Wybrać 75
- Wybrać numer na który chcemy przekierować wywołania gdy nasz numer będzie zajęty (może to być niepełny numer – sam wewnętrzny)
- W przypadku niektórych modeli aparatów telefonicznych system może jeszcze poprosić o wybranie #
- Odczekać aż system powiadomi nas głosowo o aktywacji usługi
- Rozłączyć się lub wcisnąć czerwoną słuchawkę na aparacie telefonicznym
ODWOŁANIE PRZEKIEROWANIA GDY ZAJĘTY
- Wcisnąć zieloną słuchawkę na aparacie telefonicznym (lub ponieść słuchawkę w przypadku nowych modeli telefonów sekretarskich)
- Wybrać *
- Wybrać 705
- Odczekać aż system powiadomi nas głosowo o dezaktywacji usługi
- Rozłączyć się lub wcisnąć czerwoną słuchawkę na aparacie telefonicznym
Klauzula RODO /strona WWW/